Friday, August 10, 2012

SALAM PERKENALAN...



ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA
SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG MYBEAUTY COLLECTIONS

Ini merupakan laman blog yang pertama kali saya wujudkan untuk dikongsi bersama anda semua...Di dalam laman blog ini, saya amat berbesar hati untuk berkongsi cerita suka duka dalam melayari kehidupan yang penuh dengan impian...Di sini juga, saya ingin berkongsi cerita tentang kecantikan secara keseluruhannya...Malah saya juga ingin membuka ruang kepada sesiapa yang ingin berkongsi rahsia dalam mengecapi kecantikan diri yang boleh menjadi sumber inspirasi umum...Tidak lupa juga, jutaan terima kasih diucapkan kepada semua ahli keluarga dan kawan2 yang banyak memberi galakan dan semangat kepada saya selama ini...Saya juga amat mengalu-alukan kepada kawan2 semua untuk memberikan sebarang komen atau cadangan untuk saya membuat penambahbaikan terhadap laman blog saya ini...Semoga anda semua akan terus-menerus melayari laman blog ini...Terima Kasih, Salam 1Malaysia daripada Aini Suhada Amer...

No comments:

Post a Comment