PURCHASING PROCESS

Proses pembelian produk/ pembayaran perkhidmatan boleh dilakukan menerusi langkah2 di bawah: 

1. Memaklumkan pesanan melalui pesanan ringkas (SMS) atau Whatsapp di talian 019-3119356 atau melalui E-mail  di alamat crystallady82
@yahoo.com atau melalui laman blog ini dengan memasukkan maklumat2 seperti berikut:
-- Nama Penuh
-- Alamat Penuh (bagi tujuan penghantaran produk)
-- Nombor Handset
-- Jenis Produk Dan Kuantiti/ Jenis Perkhidmatan

2. Pengesahan terhadap pesanan akan dibuat dalam masa 24 jam melalui pesanan ringkas (SMS) atau Whatsapp di talian anda. Pengesahan pesanan dan pembayaran  adalah bergantung pada harga promosi yang ditawarkan, kuantiti yang diperlukan serta caj penghantaran pos laju yang dikenakan.


3. Penghantaran akan dibuat dalam masa tiga(3) hari selepas pembayaran diterima. Sila pastikan anda membuat pilihan yang tepat sebelum proses pembelian dilakukan kerana produk yang telah dijual tidak boleh dipulangkan atau dikembalikan semula.


4. Caj penghantaran pos laju yang dikenakan ke atas produk kecantikan dan kesihatan adalah seperti berikut:


--Semenanjung Malaysia:

0.1kg - 1.0kg = RM6.00
1.1kg - 2.5kg = RM21.00
Tambahan setiap 0.5kg seterusnya = RM2

--Sabah Dan Sarawak:

0.1kg - 1.0kg = RM9.00
1.1kg - 2.5kg = RM31.00
Tambahan setiap 0.5kg seterusnya = RM4

5. Manakala untuk caj penghantaran pos laju yang dikenakan ke atas busana wanita adalah seperti berikut:

--Semenanjung Malaysia: 
 1 hingga 4 helai = RM6
 5 hingga 7 helai = RM8
 8 hingga 10 helai = RM10

--Sabah Dan Sarawak:
 1 hingga 4 helai = RM9
 5 hingga 6 helai = RM12
 7 hingga 8 helai = RM15
 9 hingga 10 helai = RM17


6. Setelah pesanan anda disahkan, sila buat pembayaran penuh dalam tempoh 24 jam sama ada menerusi pindahan tunai di mesin ATM atau pindahan tunai secara online di Internet ke dalam akaun bank berikut:

MAYBANK
162115816712
AINI SUHADA BINTI AMER

CIMB
12050004996205
AINI SUHADA BINTI AMER

7. Selepas pembayaran dibuat, sila hantarkan butir2 penting sebagai bukti pembayaran melalui pesanan ringkas (SMS), Whatsapp atau di laman blog ini, seperti berikut:
-- Tarikh
-- Masa
-- Nombor Rujukan (Reference No.)
-- Jumlah (RM)

8. Sebarang pertanyaan atau kemusykilan berkenaan produk, waranti atau lain2 perkhidmatan, boleh dimaklumkan secara terus menerusi pesanan ringkas (SMS), Whatsapp atau di laman blog ini.