Thursday, June 10, 2010

BERSAMA MISHA OMAR...



Lokasi gambar nie adalah di rumah nenek aku kat Kampung Batu Belah Klang...Masa nie memang best sebab Misha Omar datang mengejut ke rumah...Memang surprise giler...Sayangnya aku tak banyak ambik gambar masa nie...Zaman tue masih tak mampu nak beli kamera...Ambik gambar pakai kamera handset jer...Sebab tue gambar semua tak berapa nak clear...Time nie rasanya badanku lebih kurus dan langsing daripada Misha Omar...he...he...Jangan jealous...

Kalau korang nak tau Misha Omar nie pun rajin berpuasa untuk dapatkan bentuk badan yang cantik...Bukan aku korek rahsia daripada dia...Aku je suka2 buat pemerhatian...Mana taknya, selama aku shooting dengan dia selama hampir 4 hari untuk program realiti show TV3 nie...Aku tengok dia tak jamah satu makanan atau minuman pun...Malah yang menguatkan lagi tekaanku, bila ada orang jemput makan atau minum, dia akan jawab "Sorila puasa"...Korang bayangkan...Dia masih boleh berpuasa lagi walaupun hari tue ada show menyanyi lagi kat tempat lain...Bukan hari tue je aku perasan...Hari2 lain pun sama jugak...Korang ingat menyanyi tue tak penat...Kena guna suara lagi...Kalau tak kena gaya...Tekak boleh kering, suara pun boleh jadi serak....

Dari situ barulah aku tahu...Rupa2nya jadi artis nie pun nak kena jaga badan untuk sentiasa maintain cantik...Diaorang tue dahla memang cantik, tapi masih lagi nak kena maintain untuk sentiasa tampil cantik...Berapa pulak bajet yang diaorang telah keluarkan?Sedangkan kita nie, dahlah memang tak cantik...Banyak penyakit pulak tue...Tapi masih takde kesedaran lagi untuk selami dan selongkar rahsia kecantikan dan kesihatan diri yang Allah telah anugerahkan selama nie...

No comments:

Post a Comment