Thursday, June 3, 2010

RAHSIA TERBONGKAR!!!


Ini adalah gambar yang aku ambil semasa sesi shooting untuk rancangan TV3 tahun 2005 iaitu Felisa Beauty Makeover...Aku merupakan salah seorang finalis yang masuk akhir masa tue...Time nie berat badan saya 53kg...Memang sangat kurus dan cengkung macam orang sakit...Tapi sekarang nie aku tak naklah nampak kurus macam nie...Cukupla dapat turun sampai 55kg pun tak pe...

Sebenarnya, semua produk2 yang saya kongsikan di laman blog nie bukannya produk2 yang aku nak jual...Aku cuma tolong promosikan kawan2 punya produk...Tak dapat apa-apa komisyen pun daripada jualan...Aku cuma dapat bayaran sebagai duta produk, tolong promote je...he...he...Almaklumlah, sebelum kita nak tahu keberkesanan sesuatu produk kita kena cuba dulu dan guna sendiri ye tak???Baru orang boleh percaya dengan produk kita tue...

Sebab tue sekali aku dah nekad nak kurus, aku kena cuba semua benda yang boleh membantu untuk mencapai target...Semua bendalah yang aku dah cuba...Bak kata orang kene ada sedikit masa dan usaha...Dan untuk mencapai apa-apa yang kita inginkan...Jangan sesekali kita kedekut untuk keluarkan sedikit pelaburan untuk jangka masa panjang...Apalah salahnya keluarkan sedikit bajet untuk keperluan kecantikan dan kesihatan diri sendiri...Lebih-lebih lagi kita nie sebagai orang perempuan yang memang sentiasa kena jaga penampilan untuk mendapat keyakinan diri yang lebih...Tak perlulah nak kurus sangat....Cukupla badan rasa ringan dan kita seronok bila boleh pakai balik baju lama saiz XS/S/M atau orang kata kita masih anak dara...he...he...

Semua produk2 kawan yang ada kat blog saya nie, semuanya telah kumiliki, kucuba dan kugunapakai...Sepanjang usaha aku untuk kuruskan berat badan, tiada sebarang produk pemakanan macam Jusmate5 ke Nona Roguy ke Sendayu Tinggi ke yang aku makan...Bukan ku tak percaya, cumanya aku belum jumpa produk yang betul2 bagus...Sebab aku mencari2 produk pemakanan yang 3 dalam 1...Yang banyak kelebihannya dari segi kecantikan dan kesihatan...Pemilihan produk juga amat penting...Kalau produk bagus kita nak promote kat kawan2 pun kita rasa seronok...Betul tak???Korang tunggu jela ye...

No comments:

Post a Comment